Geriatri Huzurevi Yaşlı Bakım Bilgi Yönetim Sistemi

Huzurevi Yaşlı Bakım Programı ile Yapabilecekleriniz

  • Başvuru ve Sıra İşlemleri
  • Bakım, Dinç gibi oluşturulan birimler için başvuru ve sıra takibi
  • Birden fazla sıra listesi tanımlayıp farklı gruplar altında başvuruları takip edebilme
  • Kabul komisyonu
  • Başvuru sahibinin kabulüne yönelik komisyon değerlendirmelerinin kayıt altına alınması
  • Birden fazla komisyon bilgisinin kaydedilebilmesi
  • Komisyon katılımcı listesinin taslak olarak kaydedilip, sonraki komisyonlarda taslaktan katılımcı belirleyebilme
  • Sosyal İnceleme
  • Başvuru sahibinin sosyal inceleme değerlendirmelerinin kayıt altına alınması
  • Birden fazla sosyal inceleme bilgisinin kaydedilebilmesi
  • Sosyal incelemeyi yapacak personel ataması ve atamanın takibi
  • Huzurevi Programında Sosyal Servis (Kabul İşlemleri)
  • Kişi genel kabul bilgileri ve detay bilgileri
  • İlk oda yerleşimi
  • Nüfus bilgileri
  • Sağlık Durumu
  • İletişim, yakın bilgileri
  • Cari Bilgileri
  • Huzurevi Programında İzin
  • Sakinin izin, rapor, hastaneye gidiş gibi kurum dışına çıkışlarının takibi
  • İzin Kota takibi (yıllık maksimum kullanabileceği izin gün sayısının takibi)
  • Huzurevi Programında Vasi Bilgilerinin Takibi
  • Sakine vasi atanmasına ilişkin bilgilerin kayıt altına alınması
  • Huzurevi Programında Etkinlik
  • Kuruluş içi veya dışında gerçekleştirilen etkinlik ve sosyal faaliyetlerin takibi
  • Etkinliğe katılan kişilerin belirtilebilmesi
  • Huzurevi Programında Emanet Kasa
  • Sakin ve genel (kurum kasası) olarak 2 farklı emanet kasa takibi
  • Sakinin emanet kasaya para ve eşya giriş çıkışının takibi
  • Sakinlerin kurum içi özel harcamalarının kendi emanet kasa hesabında bulunan para’dan düşürülebilmesi
  • Oda Yerleşimleri
  • Huzurevine ait bina, kat, oda ve yatakların tanımlanması
  • Binaların, bina grubu (blok) olarak gruplanabilmesi
  • Sakinlerin oda yerleşimlerinin yapılması ve oda yerleşim geçmişinin takibi
  • Boş oda, oda yerleşim tarihçesi listeleri
  • Oda Talepleri
  • Huzurevi sakinlerinin oda taleplerinin kayıt altına alınması
  • Talebe yönelik boş odaların listelenerek oda değişikliğinin yapılması
  • Birim Değişimleri
  • Dinç birimindeki sakinlerin Bakım (Geriatri) birimine geçici veya kalıcı geçişlerinin sağlanması
  • Bakım birimine geçici geçiş yapan sakinin Dinç birimine taburcu edilmesi
  • Huzurevi Personel
  • Tüm personel bilgilerinin kayıt altına alınması
  • Personelin çalıştığı departmanın ve görev tanımının belirlenebilmesi
  • Personeller için çalışma takviminin oluşturulabilmesi
  • Huzurevi Programı Cari-Stok-Depo

  • Depo, Malzeme grubu, hizmet malzeme grubu, hizmet ve malzemelerin tanımlamaların tanımlanması
  • Belge (Alış, Satış faturaları, e-fatura, Gider Fişleri vb.)
  • Belge alt türleri ile Standart bakım faturası ve Ekstra hizmet faturasının ayrı ayrı belirlenebilmesi.
  • Standart bakım fatura ücretleri için sakinlerin durumuna uygun fiyat listeleri oluşturabilme (Bakım alma durumu; dinç-geriatrik, kaldığı oda tipi veya oda kişi sayısı, tekerlikli sandalye bağımlılık durumu vb.)
  • Sakinlerin dahil olduğu fiyat grubunu otomatik belirleme ve belirlenen ücret de iskonto veya artırımın oran/tutar olarak belirlenebilmesi.
  • Madde de belirtilen, sakinlerin durum değişiminde ve belirtilen dönem için huzurevinde otomatik standart bakım faturalarının oluşturulabilmesi.
  • Kasa tanımları oluşturma
  • Hizmet/Malzeme Grup Tanımları (Hiyerarişik)
  • Hizmet/Malzeme Tanımları
    - Malzemelerin ilaç/bakım/sut ile ilişkilendirilebilmesi.
    - Bir hizmet için (örneğin bakım hizmeti) kullanılacak malzemelerin belirlenebilmesi.
  • Belgeye ilişkin tedarikçi borçlandırma/alacaklandırma.
  • Belgeye ilişkin sakin borçlandırma/alacaklandırma
  • Belgeye ilişkin veya belgesiz kasadan para girişi / çıkışı
  • Depo ile ilişkili stok takibi
  • Sakin özel depo stok takibi
  • Depolar arası malzeme transferi.
  • Tedavi bakım sırasında kullanılacak malzemeyi ödünç verme, ay sonunda iade edilmemiş malzemeleri faturalandırma e-Fatura

 

Paylaş